Pristatymas ir grąžinimas
PRISTATYMAS
Pristatome prekes visoje Lietuvoje OMNIVA siuntų savitarnos terminalais.
Yra galimybė savo užsakymą atsiimti nemokamai Klaipėdoje, Liepų g. 26.
- Įsigijus prekių iki 49 € pristatymo kaina – 3 €
- Įsigijus prekių už 50 € ir daugiau – pristatymas nemokamas.
- Užsakymo atsiėmimas Klaipėdoje Liepų g. 26 – nemokamas.
Užsakymą pristato į paštomatą, Omniva siuntų tarnyba: Užsakymas yra siunčiamas į Jūsų pasirinktą Omnivos paštomatą. Pristatymo laikas 2 – 3 darbo dienos nuo prekių išsiuntimo (dėl šiuo metu susiklosčiusios situacijos šalyje siuntų pristatymas gali vėluoti). Kai prekės yra pristatomos į paštomatą, gavėjas yra informuojamas trumpąja SMS žinute ir elektroniniu laišku. Pranešime bus visa reikalinga informacija siuntai atsiimti iš paštomato.
Apie paruošta atsiimti siuntą Klaipėdoje, informuojame jus užsakyme nurodytu el. paštu ir/ar kontaktiniu telefono numeriu SMS žinute. Atvykus anksčiau ir negavus patvirtinimo SMS žinutės – užsakymo atsiimti negalėsite.
Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo el. paštu (infolanile@gmail.com) atsiųsti siuntos nuotrauką, kuri įrodytų, kad siunta yra pažeista per 6 val nuo atsiėmimo. Nepranešus apie siuntos būklę, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų.
PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS
Visos prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis nustatytais galiojančiais LR teisės aktais. Tinkamos kokybės prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
Pirkėjas neturi teisės atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti Pardavėjui šių prekių:
- kokybiškų parfumerijos, kosmetikos, tualetinių preparatų;
- kokybiškus maisto produktus, įskaitant maisto papildus bei vitaminus;
- kokybiškas Prekes, kuriomis Pirkėjas naudojosi, jas sugadino, pažeidė jų pakuotę ar dėl kitų Pirkėjo atliktų veiksmų Prekės prarado prekinę išvaizdą, taip pat ne visos komplektacijos Prekes.
- kitas Prekes, kurias Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti, vadovaujantis LR galiojančiais teisės aktais.
Norint grąžinti nekokybišką ar kokybišką prekę, Pirkėjas privalo susisiekti su Pardavėju el. paštu info@lanile.lt ir pateikti aiškų prekių grąžinimo prašymą, išsamiai aprašyti grąžinimo priežastį, nurodyti savo vardą, pavardę ar pavadinimą, adresą, kontaktinį telefono numerį, prekių pirkimo datą, grąžinamų prekių pavadinimą ir kiekį.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- Grąžinama Prekė privalo būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje (tai netaikoma grąžinant nekokybišką prekę).
- Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta ir nenaudota.
- Prekė turi būti nauja, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Šis punktas netaikomas, jei grąžinama Prekė yra nekokybiška.
- Grąžinama prekė turi būti tokios pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas, kartu turi būti grąžinamos ir už pirkinį gautos dovanos.
- Grąžinant Prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir visą prie prekės buvusią dokumentaciją.
Atsisakydamas sutarties (grąžindamas prekes), Pirkėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo įsigijimo dienos turi išsiųsti arba perduoti prekes Pardavėjui.
Prekės pakeičiamos arba už jas sumokėti pinigai Pirkėjui į jo nurodytą banko sąskaitą grąžinami ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės grąžinimo dienos.
Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo pinigų tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas nepateiks įrodymų, jog prekės yra išsiųstos Pardavėjui.
Pardavėjas pasilieka teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šioje Taisyklių dalyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.